Dag 26 og 27

Dag 26

Aftenen i Arzua var ganske stille. Jeg moedte en flok danske turister og deres rejsefoerer, de var paa en tur fra Samos til Santiago til fods, men med kufferterne sendt i forvejen til hotellet 5-10 km. laengere fremme. Jeg er ikke sikker paa at rejsefoeren syntes jeg var sjov, naar jeg udtrykte at det er saa nemt som at kloe sig i nakke at faerdes hernede, der er ingen grund til at planlaegge en masse hjemmefra :) Naah men bortset fra lidt drilleri skete der ikke en bjaelde her.

Dag 27
I god form igen i dag. Saa jeg endte med at gaa til Santiago, kun smaa 40 km. vaek. En absolut dejlig dag, hvor jeg gav mig god til. Turen gik igennem en del skov - eg og eukalyptus - nice. Men hvorom alting er, saa er det at gaa 40 kilometer ikke laengere en stor bedrift.
Saa her er jeg. Jeg har med vilje valgt at overnatte i Monte do Gonzo hvor jeg har udsigt over byen. Orkede egentlig ikke stor by. Jeg tager derned i morgen og faar mit Campostela. Dermed er den officielle del af turen overstaet. 800 kilomenter fra jeg startede den 3. april i St. Jean til jeg er i Santiago den 29/30. april. Det synes jeg selv er ret godt gaaet af en halvgammel geezer med hjerteproblemer og diabetes :)

Men selvom jeg nu er i Santiago saa mangler jeg stadig 100 kilometer foer jeg er ved Finis Terrae - Verdens Ende og det er der jeg er paa vej til. Jeg vil gaa til Verdens Ende og hjem igen for at bevise jeg ikke er faerdig som popsanger, og for at vise mine kaere at der er liv i mig, og at de ikke mister mig lige forloebig.

Og saa i oevrigt ikke et ord om politik idag, humoeret er for hoejt til sarkasme. :)

1 kommentar:

  1. Fortsat god tur både i Santiago som faktisk er en smuk by og så videre til Verdens ende. Og lige et "godt gået" fra en Caminofarer, der KUN gik fra Leon.

    SvarSlet